Veckans planer

Tiden går så galet snabbt som vanligt och det är redan ny vecka! Jag och bullis är nu i vecka 22 och han har tydligen skapat sina sovrutiner där inne i magen som ch växer så det knakar. 🥰 Min mage blir bara större och större och nu börjar jag verkligen märka att den är lite i vägen när jag ska plocka upp saker. 
 
Veckans planer: 

Måndag: Aka idag! Har jobbat 11-19 och har blivit rånad (eller butiken) jag var själv i butiken när min chef hade rast och då var det en djävul som snodde på sig en hel del när jag var mitt uppe i att hjälpa en annan kund. Hon åkte dit som tur var men blir så trött på människor som ska sno saker! Polisen förhörde mig på iallafall på allt jag kom ihåg och sen var jag så irriterad på det hela dagen! 😅. Har varit så lätt irriterad efter det idag! 😂

Tisdag: Jag är ledig och har bara tänkt fixa hemma men också ta det lugnt och bara vila upp mig! 

Onsdag: ledig! Det ska komma en fibermänniska hit och min syster skulle komma med! 

Torsdag: Jag ska boka in en blodprovs tid eftersom dom ska göra någon utredning om jag har nån blodpropps grej i blodet. Min mamma har fått flera blodproppar så jag får gå med stödstrumpor och kommer få ta blodförtunnande sprutor 😬 efter förlossningen. Sen ska jag hälsa på Jennie vilket var galet längesen! 

Fredag: Jobbar 13.55-20.10. 

Lördag: Jobbar 10.30-18.10. 

Söndag: Jobbar 10.30-16. 

(null)


2