Saturday

Igår hade jag och sambon en dejtdag, så mysigt! Vi började med att åka till Falköping där vi gick på Dollarstore. Sen tog vi bilen vidare mot Hjo där vi efter att ha letat parkering i en timme tog oss till resturang Bryggan där vi käkade varsin god hamburgare. 

Efter vi var extremt mätta så tog vi en promenad innan vi åkte mot hem och hobby och kikade lite. Vi hittade inte speciellt mycket men valde att åka hem efter det. På vägen hem stannade vi på ett kafé och köpte med oss fika och räkmackor till oss och syster så vi hade kvällsmaten färdig. Sen kom vi hem vid 18 tiden och kollade på film med syster. Haha vi är nog mer hemma människor ändå. 

Jag var galet trött sen så jag och Mollie (våran lilla vovve) gick och la oss i sovrummet med min gravidkudde som vi alltid bråkar om. Satte på min pågående serie och somnade. Sambon ville se nån tråkig film så han fick kolla på den själv! 😂

Jag tror att jag är så trött för att vi har haft planer nästan hela veckan vilket har gjort att jag inte har kunnat ta mina gravidnaps! 

Idag åkte sambon till sina föräldrar och jag valde att stanna hemma sätta på en film och sen somnade jag i flera timmar. Som sagt jag är galet trött. Sambon kom hem med pizza och sen har vi förutom varit ute med hundarna bara kollat på serien Reacher och slappat på soffan. Försöker göra mig redo för jobb på måndag igen och rutiner! 🥵

(null)

(null)

(null)

3