Veckans planer

Ny vecka igen och jag är helt slut av att jag jobbade i värmen igår! Det är ju som jag nämnt dålig luft i butiken på sommaren! Ska inte gnälla dock för nu har jag bara 3 jobbpass kvar denna veckan! 🍾

Veckans planer: 

Måndag: Idag är jag ledig! Blir en lugn dag med solande för hoppas solen tittar fram ordentligt. Ska även tvätta, städa och åka och ta blodprov snart. Dom hade glömt lägga in mina blodprov i torsdags så får ta dom idag istället.

Tisdag: Jag jobbar 9.30-16.30 vid 16.30 har jag bokat nageltid inne på asecs så får nog sluta 5 minuter tidigare för att hinna bort dit. Semesternaglar äntligen! 👌🏼Sen lär jag vara så trött när jag kommer hem.

Onsdag: Ledig! Vi har inget planerat men tror min syster skulle komma på besök! 

Torsdag: gynikologtid innan jag börjar jobba 15-20.10. 

Fredag: Mitt sista jobbpass innan semestern! Jobbar 11-19. Lär fira in semestern med någon god mat när jag kommer hem sen! 🍾😍

Lördag och söndag: Vi har ingenting planerat än så länge. Hela denna semestern blir att få saker gjorda hemma. Hitta på lite småsaker och bara vila upp oss! 😊❤️

(null)
Förra årets semesternaglar blev jag galet nöjd med! Detta får vad jag väljer detta året. 

Orkar aldrig ha långa naglar när jag jobbar för lyckas aldrig slå in paket ordentligt 😂. Jag slår liksom in flera paket dagligen så därför det får bli semester naglar varje år. 
7
Henrik Olsson - Föreläsningar

Så skönt att semestern bara är några dagar bort :)

Hoppas att du får en fin vecka :)

C

Perfekt med fräscha naglar inför sommaren!

johanna

Men så härligt att göra nya snygga naglar<3

Amanda (Swedish Passport)

Men så fantastiskt att semestern snart är här för dig! Hoppas du får en magiskt bra vecka! :)

Angelica

Ser ut som du har en bra vecka framför dig och va skönt att snart få gå på semester :)

Hanna

Så tråkigt att man ska behöva tappa all motivation till att vilja skriva när allt bara krånglar 😫

Jasmine

Härligt att du också har din sista arbetsvecka nu innan semester. Önskar dig en riktigt skön ledighet!
Kram