När kroppen säger ifrån

Jag har mått ganska bra dom senaste dagarna (förutom att vi fick åka till förlossningen i söndags). Idag dock efter personalmötet så åkte jag direkt hem tog ut hundarna och sen somnade jag några timmar på soffan. Sen jag vaknade har jag verkligen inte mått bra. Jag mår fruktansvärt illa, jag har ont överallt i kroppen och känner mig snurrig. 

Jag och min lilla vovve Mollie har iallafall valt att hoppa över att kolla hockey idag så vi gick ner i sovrummet och kollar på min serie. Tror jag kommer somna snart😂. Jag gör alltid det när Mollie ligger nära mig för hon är så varm och gosig. Roxie ville inte överge husse än så hon var bara nere snabbt och snodde mina rester av min macka som jag inte klarade äta upp. Haha låssades att jag inte märkte nått för hon är ju så söt när hon försöker smyga. 😂
(null)

Personalmötet idag var supermysigt iallafall. Chefen hade dukat upp med tända ljus och massa god frukost vilket var uppskattat. Vi gick igenom lite som kommer nu i högsäsong och lite annat. Vi köpte lite presenter och blommor för att tacka av henne också eftersom hon bara jobbar veckan ut! 😢 Väldigt sorgligt men det blir nog bra ändå. 

Hon löste så jag fick fast tjänst innan hon slutade så jag ska ha nått att komma tillbaka till efter min mammaledighet! Så tacksam.🥰 Har hittils gått på ett långt vikariat som skulle ta slut nästa sommar när jag är hemma.

Man är ju lite nervös över att det ska komma in en ny chef. Vi alla är så tighta och har alltid väldigt roligt på jobbet så hoppas verkligen det kommer in en chef som passar in i vårat lilla gäng. Men det går förhoppningsvis bra. Hoppas bara att det hinner börja någon innan jag drar hem den 9 november för hittils har vi inget besked om det alls. Blir nog väldigt bra! 😊

Jag är ledig i två dagar till nu och jag ska spendera mycket av den tiden med min syster. Hon har en svacka i livet vilket är normalt så jag tänker att vi ska ha systermys och handla någon super god mat, kanske baka nått, ta promenad och kolla på film 🍿. Hon ska få massa terapi av mina hundar med. Finns inga bättre psykologer än dom även fast dom inte kan prata. ❤️ kanske till och med tvingar henne att montera en Ikea möbel med mig till bullis rum. Haha så många Ikea-möbler jag byggt åt henne när hon flyttat och så. 😂 Sen är det bara göra mig redo för helgjobb med! Men det blir kul! 

(null)

(null)
 Jag blev väldigt sugen på att beställa ifrån bodylab här om dagen. Alltid bra med proteinbars när man r gravid och är på jobbet och inte har tillgång till att äta smidigt! Sen sa min syster att dom har släppt smoothies så var grymt sugen på att testa dom. Känns också som en enkel grej när man är gravid så håller tummarna på att de är gott! 

Pannkakor och toppings är alltid supergott där ifrån! Tips! Både min mamma och syster älskar det lika mycket! (Inget samarbete) 
7
angelica

Usch va jobbigt att du inte mår bra, ett tips mot illamåendet som kanske kan låta konstigt men som jag absolut tycker att du ska testa är att suga på en citronskiva. Det fungerade för mig :D alltid tråkigt när kollegor slutar, men det låter som ni hade en mysig morgon ❤️

Ellen

Vad jobbar du med? :-)

C

Blir avis på hundgoset <3

Denise

Åh vad roligt att du fick en fast tjänst! Grattis 😃

Amanda (Swedish Passport)

Men så härligt att du fått en fastanställning! Håller tummarna för att den nya chefen är riktigt bra :)

johanna

Jag ska absolut gå in och beställa den pannkaksmixen och toppingen, såg riktigt gott ut<3

Frida

Det är så himla jobbigt att må illa!
Och systermys är verkligen bästa medicinen när man har en svacka. Hoppas ni får det supermysigt!