Veckans planer

Hade en dramatisk söndagskväll då jag fick en blödning igen och inte riktigt kände av bullis på några timmar så vi fick åka in till förlossningen. Allt såg bra ut och dom kan inte förklara mina blödningar mer än att vissa kvinnor tydligen har så. 😬 Himla läskigt. Allt gick snabbt och smidigt iallafall så det är jag tacksam för! 

Idag hade jag en tid hos barnmorskan på morgonen för kontroll och allt såg himla bra ut som tur var. Han växer som han ska och jag har inget fel på mina värden heller. 😊 Woho! Utöver det så har jag tagit semester idag så när jag kom hem så somnade jag några timmar. Helt slut efter allt.

Okej så resten av veckans planer då: 

Tisdag: Är ledig men vi har personalmöte och avtackning av min chef som bara jobbar veckan ut och sen drar vidare på nya äventyr! Personalmötet är mellan 8-11. Sen lär jag sova och fixa lite hemma! 

Onsdag: Ledig! Har absolut inget planerat! Behöver ta det lugnt för min kropps skull. 

Torsdag: samma med torsdagen ingenting planerat! 

Fredag: Jobbar 15-20.10.

Lördag: Jobbar 10.30-18.10 och efter det ska jag till min syster och hämta hello fresh som jag och sambon ska testa på! Vi bor på landet så dom kan inte leverera dit 😢 så vi får låna min systers adress. 

Söndag: Jobbar 10.30-16.
(null)
Har fått tillbaka lite av min motivation till att måla så gjorde klart min senaste tavla här om dagen efter ett uppehåll på typ 6 månader 😬😂.