Vet inte alls hur min rubrik ska lyda idag

Jag blev lite smått ledsen igår när jag skrev ett långt inlägg som sen försvann för appen stängdes ner, så idag bloggar jag på datorn istället.😅 Bara skrev av mig igår om våran sjukstuga ish. Lion är hemma från förskolan för han är fortfarande inte helt pigg, min syster var otroligt snäll och passade Lion igår, så vi slapp vabba och imorgon vabbar jag bara i två timmar tills sambon kommer hem och tar över. Annars så har jag bytt två pass denna veckan så jag blev ledig idag och på fredag istället. Vill att Lion ska slippa bli sjuk nu på ett tag så han kan leka med kompisarna på förskolan. 
 
Jobbar väldigt mycket nu framöver då jag bytt pass, men också bett om extra pass som jag fick. Vi blir en anställd mindre och vi har inte riktigt tid och läge att lära upp en ny nu. Vi är också rätt trötta på att det kommer nya som inte sköter sig så då är det lika bra att vi som är kvar delar upp passen. 
Har ju insett att jag bara är ledig en helgdag denna månaden så får passa på att gosa och busa extra mycket med min älskade plutt när vi är lediga. Sambon får umgås med mig på kvällarna och hundarna såklart!❤
Mitt i allt jobbande och familjen så försöker jag att fortsätta med mina hobbys. Virkar en del och har även börjat måla lite igen, har ju mina perioder. Viktigt att aldrig tappa bort sig själv och det man mår bra av.
Otroligt tacksam också över min farbror som ständigt kommer och skämmer bort mig med chailattar, iskaffe och kakor på jobbet. Just denna chailatten och kakan var välbehövlig när jag var otroligt arg och stressad över en insident på jobbet. 
 
Nu måste jag sova! ❤
 
 
 
 
1
Netti Starby

Vad tråkigt att inlägget försvann och sånt är så irriterande. Så fint du har virkat och ni får passa på att njuta i helgen. Kramis <3