Sista veckan

Sista veckan av våran ledighet är här, tiden har gått så fort och snart kommer dom där jobbiga lämningarna på förskolan igen. Lion blir så ledsen och det gör så fruktansvärt ont i hjärtat och vill typ bara gå tillbaka och ta med han till jobbet, men det går ju inte😢❤️. 
Förutom den delen så ska det bli rätt skönt att komma tillbaka till jobbet igen! 
(null)
Igår spöregnade det från morgon till kväll typ så vi fick trotsa regnet och ge oss ut ändå.  (null)
Idag var vädret mycket bättre iallafall så var betydligt trevligare att vara ute! 😍

Vi vaknade som vanligt vid 5 av Lion. Sambon lät mig ligga kvar till 7 och sen kom han och väckte mig för vi hade en tid att passa. 
 
Lion kommer få gå på sommarförskola 3 veckor där ingen av hans ordinarie pedagoger är, så vi ville verkligen hälsa på nu veckan innan. Vi ringde igår och fick möjlighet redan idag så det var dit vi drog på morgonen. 
Vi fick se hur dom hade det, Lion fick leka med deras leksaker och så fick vi träffa pedagogen (som är från hans förskola men inte på hans avdelning) som har hand om honom för det mesta under dom veckorna. Lion hade hängt med henne tidigare nån gång iallafall och han kramade till och med henne några gånger så det kändes bra. 🥰 
Efter vi var där så drog vi till affären där jag fick hämta ut mitt hemska förnyade körkort och så handlade vi lite hem och sen har vi varit hemma och lekt och myst hela dagen medans sambon byggt på staketet.  (null)
Jag har inte brytt mig jätte mycket om mina rosbuskar detta året men trotts det så har det växt några rosor. Mina dahlior jag har i år lär inte må så bra om det fortsätter regna hela juli så hoppas på mycket sol nu! 
(null)
Virkade klart min snövit idag med🥰. Kommer snart dela med mig av mönstret i länken under. Kommer också dela med mig av allt kreativt där men än så länge är det bara ett Virkmönster. Kika in om ni vill ❤️
2
Netti Starby

Vad skönt att ni kunde hälsa på förskolan innan han börjar där och så fin snövit blev. Kramis <3

Enna

Håller tummarna att det går bra! Det verkar som det i alla fall :)